გაკვეთილის გეგმა


მასწავლებლის სახელი, გვარი, პირადი ნომერი:  ლელა  გოგავა  37001000264
საგანი:  რუსული   ენა
 სწავლების საფეხური/კლასი:IX
 მოსწავლეთა რაოდენობა:  12
       გაკვეთილის თემა:  Достопримечатепьности   Санк-Петербурга
   გაკვეთილის მიზანი: 
1.  იგებენ  წაკითხულ  ტექსტს.
2.  პასუხობენ   კონსტრუქციების     მიხედვით   დასმულ      კითხვებზე.
3.  ცდილობენ  მეტყველებაში  კონსტრუქციის«Как    называется...»  და  ჩვენებითი  ნაცვალსახელების это, этот, этаგამოყენებას  
Из

N
აქტივობის აღწერა
გამოყენებული მეთოდი/
მეთოდები
კლასის ორგანიზების ფორმა/ფორმები
სასწავლო რესურსები
დრო
(წთ)
1.
საორგანიზაციო  საკითხები

მთელი    კლასი

2წთ.
 2.
მოტივაციის   შექმნა
მასწავლებელი  მოსწავლეებს   აჩვენებს  სლაიდებს   პეტერბურგის    ღირშესანიშნაობებზე,  სადაც   აგრეთვე   მოკლედ   არის    მოცემული   ისტორია
პრაქტიკული   სამუშაო

პოვერ-პოინტში   შექმნილი   პრეზენტაცია

7წთ

3


. დავალება    მოსწავლეებს:
·    ტექსტის «Петербург - город Петра»  მოსმენა
·    ტექსტის წაკითხვა მოსწავლეების მიერ     უც[ო          ცნობი სიტყვების ამოწერა;
·    ტექსტის გაგების დონის შემოწმება;
 (მოსწავლეები მასწავლებლის დახმარებით თარგმნიან ახალ სიტყვებს, ხდება ამ  სიტყვების ჩაწერა დაფაზე და ლექსიკონებში: течёт, уютный, Дворцовая, Самый,»Медный   всадник»).




გონებრივი  იერიში





მთელი
  კლასი






15
წთ
4.
წინარე   ცოდნის  გააქტიურება
  მასწავლებელი  მოსწავლეებს  სთხოვს  გაიხსენონ  ნასწავლი  თანამედროვე   ღირშესანიშნაობები,   სთხოვს   მოსწავლეებს   იმსჯელონ  რა  მსგავსება   განსხვავება    დაინახეს   თანამედროვე  და  ისტორიულ   ღირშესანიშნაობებს   შორის

დისკუსია
გონებრივი  იერიში

მთელი   კლასი


7
წთ
5
Развитие   навыка   слушания.
Освоения  конструкции: 
Что?      Кутаиси           Где?     В Кутаиси
Что?   Москва               Где?    В   москве
На   основе     материала Предложный   падеж   сушествительных
. 



მთელი   კლასი
https:///g.learningApps.org


10
წთ
6
შეჯამება

ინდივიდუალური

2
წთ
7
საშინაო  დავალება
მასწავლებელი   აძლევს   დავალებას   მოსწავლეებს
მოიძიონ   ინფორმაცია   საქართველოს    ღირშესანიშნაობების   შესახებ

ინდივიდუალური

2
წთ




ესა


სს

უცხ..IV.1.
მოსწავლესშეუძლიამასწავლებლისმითითებებისადასავარჯიშოსმარტივიინსტრუქციების გაგება.
ინდიკატორები
  • სათანადოდ    რეაგირებს     მასწავლებლის     მითითებებზე 
  • ასრულებს   მასწავლებლის   ინსტრუქციებს.
უცხ..IV.3.
მოსწავლეს   შეუძლია    მოსმენილი   მცირე   ზომის    აღწერითი/  ნარატიული   ხასიათის    ილუსტრირებული    ტექსტის    გაგება.

ინდიკატორები
ასახელებს    პერსონაჟებს;
ამოიცნობს    მოსაუბრეს   (ვის    ეკუთვნის  ესა  თუ  ის    ნათქვამი);
ამოიცნობს   ამბისგან    ვითარების    ეტაპებს (როგორ   დაიწყო, რა   მოხდა, როგორ   დამთავრდა);
მოვლენებს   თათანამიმდევრულობის   მიხედვით  განალაგებს/ნომრავს  სურათებს;
ტექსტის  დამუშავების  შემდეგ  მასწავლებლის თხრობის  კვალდაკვალ  ახორციელებს  ამბის  ინსცენირებას.

უცხ..IV.12.
მოსწავლესშეუძლიაილუსტრაციებისაღწერა.
ინდიკატორები
  • ასახელებს  პერსონაჟს, ცხოველს, საგანს;
  •  აღწერს  მათ  სხვადასხვა  ნიშნის  მიხედვით (მაგ.,ზომა, რაოდენობაფერიადგილმდებარეობა დასხვა);
  • ასახელებსმოქმედებებს.

უცხ..IV.15.
მოსწავლესშეუძლიაუცხოდამშობლიურიკულტურულიდასოციოკულტურულიგარემოსერთმანეთთანშედარება.

ინდიკატორები
პოულობს  სოციო  კულტურულ  კონტექსტებში  გამოვლენილ   კონკრეტულ    მსგავსებებსა      
 განსხვავებებს.

უცხ..IV.19.
მოსწავლეს  შეუძლია  რესურსების  გამოყენება  სასწავლო   საქმიანობის  ხელშეწყობის  მიზნით.
ინდიკატორები
ეფექტურად  იყენებ   სსახელმძღვანელოს   რესურსებს (მაგ., ლექსიკონს, სტრუქტურულ  ნიმუშებს, გრამატიკულ   ცნობარს, ილუსტრაციებს  და  სხვა);
21-   საუკუნის   უნარ-ჩვევები
1.     სწავლისა   დაგამომგონებლობის    უნარ-ჩვევები
კომუნიკაცია  და    თანამშრომლობა
     საერთო   მიზნების  მისაღწევად  საჭირო  კომპრომისისთვის   მზადყოფნისა  და   მოქნილობის     დემონსტრირება;
      პასუხისმგებლობების  გაზიარება   მუშაობის    პროცესში.

გამჭოლი    კომპეტენციები  - ციფრული   წიგნიერება
2.  ისტ-ისეფექტიანი    გამოყენება
2.2.   აცნობიერებს   პროგრამული    უზრუნველყოფის   დანიშნულებას, შეარჩევს დაუსაფრთხოდიყენებსმას
      ასრულებსმოქმედებებსფანჯრებზე, ხსნის/ხურავს   პროგრამებს  და  ირჩევს   ბრძანებებს  სხვადასხვა   მოქმედების    შესასრულებლად
     ახდენს  საგანმანათლებლო  თამაშებში   ნავიგაციის  უნარის   დემონსტრირებას

თარიღი:  26.11.2018
ხელმოწერა:  ლ.  გოგავა






Comments

Popular posts from this blog

ტრენინგის ბოლო დღე

ტრენინგის მე-5 დღე