გაკვეთილის გეგმა
მასწავლებლის სახელი, გვარი, პირადი
ნომერი: ლელა
გოგავა 37001000264
საგანი: რუსული ენა
სწავლების საფეხური/კლასი:IX
მოსწავლეთა რაოდენობა: 12
გაკვეთილის თემა: Достопримечатепьности Санк-Петербурга
გაკვეთილის მიზანი:
1. იგებენ წაკითხულ ტექსტს.
2.
პასუხობენ კონსტრუქციების მიხედვით დასმულ კითხვებზე.
3.
ცდილობენ მეტყველებაში კონსტრუქციის«Как называется...» და ჩვენებითი ნაცვალსახელების это, этот, этаგამოყენებას
Из
N
|
აქტივობის აღწერა
|
გამოყენებული მეთოდი/
მეთოდები
|
კლასის ორგანიზების ფორმა/ფორმები
|
სასწავლო რესურსები
|
დრო
(წთ)
|
1.
|
საორგანიზაციო საკითხები
|
|
მთელი კლასი
|
|
2წთ.
|
2.
|
მოტივაციის
შექმნა
მასწავლებელი მოსწავლეებს აჩვენებს
სლაიდებს პეტერბურგის ღირშესანიშნაობებზე, სადაც
აგრეთვე მოკლედ არის
მოცემული ისტორია
|
პრაქტიკული სამუშაო
|
|
პოვერ-პოინტში შექმნილი
პრეზენტაცია
|
7წთ
|
3
|
. დავალება მოსწავლეებს:
·
ტექსტის «Петербург - город Петра»
მოსმენა
·
ტექსტის წაკითხვა მოსწავლეების მიერ უც[ო უცნობი სიტყვების ამოწერა;
·
ტექსტის გაგების დონის შემოწმება;
(მოსწავლეები მასწავლებლის დახმარებით თარგმნიან ახალ სიტყვებს, ხდება ამ სიტყვების ჩაწერა დაფაზე და ლექსიკონებში: течёт, уютный, Дворцовая, Самый,»Медный всадник»).
|
გონებრივი იერიში
|
მთელი
კლასი
|
|
15
წთ
|
4.
|
წინარე ცოდნის
გააქტიურება
მასწავლებელი მოსწავლეებს
სთხოვს გაიხსენონ ნასწავლი
თანამედროვე
ღირშესანიშნაობები, სთხოვს მოსწავლეებს იმსჯელონ
რა მსგავსება განსხვავება დაინახეს
თანამედროვე და ისტორიულ
ღირშესანიშნაობებს შორის
|
დისკუსია
გონებრივი იერიში
|
მთელი
კლასი
|
|
7
წთ
|
5
|
Развитие навыка слушания.
Освоения
конструкции:
Что?
Кутаиси Где? В Кутаиси
Что?
Москва Где? В
москве
На основе материала Предложный падеж
сушествительных
.
|
|
მთელი
კლასი
|
https:///g.learningApps.org
|
10
წთ
|
6
|
შეჯამება
|
|
ინდივიდუალური
|
|
2
წთ
|
7
|
საშინაო
დავალება
მასწავლებელი აძლევს
დავალებას მოსწავლეებს
მოიძიონ ინფორმაცია საქართველოს ღირშესანიშნაობების შესახებ
|
|
ინდივიდუალური
|
|
2
წთ
|
ესა
სს
უცხ.დ.IV.1.
ინდიკატორები
- სათანადოდ
რეაგირებს მასწავლებლის მითითებებზე
- ასრულებს
მასწავლებლის ინსტრუქციებს.
უცხ.დ.IV.3.
მოსწავლეს შეუძლია მოსმენილი მცირე ზომის აღწერითი/ ნარატიული ხასიათის ილუსტრირებული ტექსტის გაგება.
ინდიკატორები
ასახელებს პერსონაჟებს;
ამოიცნობს მოსაუბრეს (ვის ეკუთვნის ესა თუ ის ნათქვამი);
ამოიცნობს ამბისგან ვითარების ეტაპებს
(როგორ დაიწყო,
რა მოხდა,
როგორ დამთავრდა);
მოვლენებს თათანამიმდევრულობის მიხედვით განალაგებს/ნომრავს სურათებს;
ტექსტის დამუშავების შემდეგ მასწავლებლის თხრობის კვალდაკვალ ახორციელებს ამბის ინსცენირებას.
უცხ.დ.IV.12.
მოსწავლესშეუძლიაილუსტრაციებისაღწერა.
ინდიკატორები
- ასახელებს
პერსონაჟს, ცხოველს, საგანს;
- აღწერს
მათ სხვადასხვა ნიშნის
მიხედვით (მაგ.,ზომა, რაოდენობა, ფერი, ადგილმდებარეობა დასხვა);
- ასახელებსმოქმედებებს.
უცხ.დ.IV.15.
მოსწავლესშეუძლიაუცხოდამშობლიურიკულტურულიდასოციოკულტურულიგარემოსერთმანეთთანშედარება.
ინდიკატორები
პოულობს სოციო კულტურულ კონტექსტებში გამოვლენილ კონკრეტულ მსგავსებებსა დ ა
განსხვავებებს.
უცხ.დ.IV.19.
მოსწავლეს შეუძლია რესურსების გამოყენება სასწავლო საქმიანობის ხელშეწყობის მიზნით.
ინდიკატორები
ეფექტურად იყენებ სსახელმძღვანელოს რესურსებს
(მაგ.,
ლექსიკონს,
სტრუქტურულ ნიმუშებს,
გრამატიკულ ცნობარს,
ილუსტრაციებს და სხვა);
21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევები
1. სწავლისა დაგამომგონებლობის უნარ-ჩვევები
კომუნიკაცია და თანამშრომლობა
● საერთო მიზნების მისაღწევად საჭირო კომპრომისისთვის მზადყოფნისა და მოქნილობის დემონსტრირება;
● პასუხისმგებლობების გაზიარება მუშაობის პროცესში.
გამჭოლი კომპეტენციები - ციფრული წიგნიერება
2. ისტ-ისეფექტიანი გამოყენება
2.2. აცნობიერებს პროგრამული უზრუნველყოფის დანიშნულებას,
შეარჩევს დაუსაფრთხოდიყენებსმას
● ასრულებსმოქმედებებსფანჯრებზე,
ხსნის/ხურავს პროგრამებს და ირჩევს ბრძანებებს სხვადასხვა მოქმედების შესასრულებლად
● ახდენს საგანმანათლებლო თამაშებში ნავიგაციის უნარის დემონსტრირებას
თარიღი: 26.11.2018
ხელმოწერა: ლ. გოგავა
Comments
Post a Comment